Miklós
2016. április

„,...a Seychelle-szigetek gyönyörű, a valóságban legalább olyan, mint a képeslapokon.”

Szerencsésen hazaértünk a nyaralásból, tele élménnyel, de kicsit fáradtan a hosszú repülőút miatt.

Idő hiányában röviden a benyomásainkról: a Seychelle-szigetek gyönyörű, a valóságban legalább olyan, mint a képeslapokon. Mi a közreműködésetekkel Mahet bérelt autóval fedeztük fel: festői öblök, gyönyörű panorámák… Szintén a segítségetekkel kaptunk ízelítőt Praslin és La Digue szigetekből a hajókirándulás keretében. Mindhárom érintett sziget más-más, és másért gyönyörű. Talán La Digue a leginkább vadregényes.

Tovább olvasom >>>

Miklós
2016. április

Mahén a Kempinski Hotelben laktunk, teljes megelégedéssel. Festői öböl, tiszta, rendezett park és part, a szoba kíváló, tágas. A Wi-fi is elfogadható a szobában is és még a parton is! Félpanziós ellátásban voltunk, a minőség és a választék egyaránt kíváló, a személyzet kedves és segítőkész volt.

Az utunk során minden problémamentes volt, a reptéri-, és hajótranszferek, a gépkocsi átadás-átvétel, mind-mind a megadott időben pontosan zajlott. Köszönet ezért Nektek.

Mivel az ott tartózkodásunk – idő hiányában – igen rövid volt, ezért inkább csak benyomásokat szerezhettünk, de ezek a benyomások megalapozzák a visszatérést.

Még egyszer köszönet a segítségetekért.